عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

مهدوي کيا در صدر محبوب‌ترين بازيکنان جهان


کاپيتان باشگاه پرسپوليس در صدر محبوب‌ترين بازيکنان جهان قرار دارد.

   مهدي مهدوي کيا با 121 هزار و 941 راي در پايان دومين مرحله از راي گيري محبوب‌ترين بازيکنان جهان در صدر فهرست محبوب‌ترين بازيکنان قرار گرفت.

در اين فهرست سيد مهدي رحمتي با 61 هزار و 596 راي نيز در رده دوم آسيا و جهان قرار گرفته است.
در فهرست مرحله دوم نام محرم نويد کيا هم وجود داشت و به دليل قرار گرفتن در رده ششم در پايان اين مرحله، از حضور در راي‌گيري مرحله سوم بازماند.
مرحله سوم و پاياني راي‌گيري اول دسامبر تا سوم ژانويه برگزار مي‌شود تا محبوب‌ترين بازيکن دنيا در سال 2012  از ميان 32 نفر انتخاب شده مشخص شود.
[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استادیوم راین انرژی (نام سابق: استادیوم مونگرسدورفر) استادیوم ورزشی مهمی در کلن آلمان است که عموماً برای برگزاری مسابقه‌های فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورزشگاه بین چهل تا پنجاه هزار نفر جمعیت دارد و استادیوم خصوصی تیم فوتبال اف سی کلن و تیم فوتبال آمریکایی «کلن سنتوریونز» است.

این استادیوم یکی از 12 استادیوم برگزار کنندهٔ جام جهانی 2006 آلمان بود و چند تا از بازی‌های مرحلهٔ گروهی و مرحلهٔ یک هشتم نهایی در آن برگزار شد.


ادامه مطلب
[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استادیوم المپیک, استادیوم ورزشی مهمی در برلین آلمان است. این ورزشگاه بیش از ۶۶ هزار نفر ظرفیت دارد.

ابتدا در مکان کنونی این استادیوم، ورزشگاهی برای بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۱۶ ساخته شد (آن بازی‌ها به علت جنگ جهانی اول, برگزار نشدند). اما ورزشگاه کنونی برای بازی‌های المپیک ۱۹۳۶ ساخته شد و در همان بازی‌ها نیز افتتاح شد. معماری آن کار ورنر ماخ است.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 9 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این استادیوم در شهر رم و در کشور ایتالیاست و حدود 80 هزار نفر گنجایش دارد این ورزشگاه صحنه رقابت 2 تیم آ اسرم و لاتزیو در مقابل حریفانشان است.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آنفیلد نام ورزشگاه باشگاه لیورپول است. این ورزشگاه در سال 1884 ساخته شد که در آن زمان مالک این ورزشگاه اورتون بود که در سال 1892 به مالکیت لیورپول درآمد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استادیومی ورزشی در شهر گلزن‌کیرشن آلمان است که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های جهان شناخته می‌شود. این ورزشگاه که استادیوم اختصاصی تیم شالکه 04 است، بیش از 60 هزار نفر ظرفیت دارد.

این استادیوم میزبان فینال جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا در فصل 2004-2005 بود و در جام جهانی 2006 آلمان نیز 5 بازی را میزبانی کرد.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این ورزشگاه بی شک یکی از زیباترین و بهترین ورزشگاه های جهان است.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استمفورد بریج ورزشگاه تیم چلسی است که در جاده ی فولهام و در محله ی همرسمیت واقع شده است . این ورزشگاه قدیمی ۴۲٬۰۵۵تماشاگر ظرفیت دارد .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این ورزشگاه یکی از مدرن ترین ورزشگاه های جهان می باشد و ساخت آن در سال 2006 به پایان رسید وهزینه ساخت آن چیز بالغ بر 340 میلیون یورو بوده است. 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 ابتدای سال 1990 میلادی و با توجه به اینکه کشور ایتالیا میزبان جام جهانی بود ، ورزشگاه دل آلپی در شهر تورین بازسازی و افتتاح شد ، از آن زمان تیم یوونتوس دیدارهای خود را در دل آلپی برگزار می کرد تا اینکه در ابتدای دهه ی نخست قرن 21 ، مدیران یوونتوس و در راس آنها بته گا و لوجیانو موجی ، ساخت ورزشگاه را در دستور کار خود قرار دادند

 


ادامه مطلب
[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ورزشگاه سن سیرو شهر میلان، بزرگترین استادیوم کشور ایتالیا و یکی از بزرگترین استادیوم‌های اروپاست. در سال ۱۹۲۵ شهرداری میلان شروع ساخت این ورزشگاه را آغاز کرد و کار ساخت آن یک سال به طول انجامید. گنجایش ابتدایی این ورزشگاه ۷۰ هزار نفر بود. تیم‌های آث میلان و اینتر میلان از همان ابتدا اجاره‌نشین این ورزشگاه بودند و بازیهای خود را در آنجا برگزار می‌کردند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ورزشگاه اولدترافورد منچستریونایتد انگلیس  
در سال 1909 ساخته شد و به مرور در طول سال های اخیر تجدید بنا شده و تجهیزات و تعداد صندلی های آن افزوده شده است . اکنون 76100 صندلی برای عموم تماشاگران دارد و ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس است .



ادامه مطلب
[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ورزشگاه الامارات ورزشگاه اختصاصی باشگاه آرسنال است که یکی از مدرن ترین ورزشگاه های دنیاست.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید که به عنوان زیباترین ورزشگاه جهان انتخاب شد.

 

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 29 مهر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس